نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منوی اصلی
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درباره ما
تمامی کالا ها اورجینال و دارای ضمانت کیفیت می باشند.
لینک دوستان
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 76
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 76
:: بازدید ماه : 165
:: بازدید سال : 217
:: بازدید کلی : 2199
نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 55
نویسنده : ایرانی

نمونه سوالات امتحانی پیام نور

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

درس خواندن در دانشگاه پیام نور سخت از از دانشگاه های آزاد و ... است. زیرا منابع درسی, کتاب های پر حجمی هستند که استاد وقت نمی کند تا همه ی موارد را تدریس کند و اغلب جزوه ها نیز ناقص است. بنابراین دانشجو می بایستی تمام کتاب را به تنهایی مطالعه نمایید تا بتواند درس را پاس کند. امتحانات دروس پیام نور نیز اغلب به صورت تستی و سراسری برگذار می شود. لازم به ذکر است که اغلب سوال های تستی که در امتحانات می آیند, سال های قبل از آن ها عینا تکرار می شوند. و سوالات تکراری زیادی دارد. پس شما می توانید با مطالعه ی دقیق نمونه سوالات ترم های قبلی, بخشی از سوال ها را بهمید و با شیوه ی کلی سوالات امتحانی پایان ترم, آشنایی یابید. و این نمونه سوالات برای شما کمک شایانی خواهد کرد. 

ما این نمونه سوالات با ارزش امتحانی دانشگاه پیام نور را جمع آوری کرده ایم که شامل مجموعه ی عضیمی از بانک سوالات را تشکیل می دهند که شامل بیش از 1100 عدد در قالب یک CD با کیفیت و PDF برای شما عرضه می کنیم. این نمونه سوالات رشته های زیر را شامل می شوند و بسیار کارساز خواهند بود.

مدیریت بازرگانی - مدیریت دولتی -دبیری -اقتصاد -علوم اجتماعی -الهیات مترجمی زبان -ادبیات فارسی -جغرافی -حسابداری -حقوق هنر -کتابداری -زبان انگلیسی -روانشناسی -علوم تربیتی -تاریخ تربیت بدنی -آمار -علوم کامپیوتر -کشاورزی -فیزیک ریاضی -شیمی - مهندسی کامپیوتر -زمین شناسی -زیست -آموزش و پرورش ابتدایی 

این نمونه سوالات جمع بندی شده قابل استفاده برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و داوطلبان دوره های فراگیر و داوطلبان امتحان کارشناسی ارشد می باشد. البته توجه کنید که  این نمونه سوالات مربوط به آزمون کارشناسی ارشد نمی باشد و برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد  می تواند مفید باشد.

قابل استفاده برای: دانشجویان دانشگاه پیام نور، داوطلبان دوره های فراگیر و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد(توجه داشته باشید که نمونه سوالات مربوط به آزمون کارشناسی ارشد نمی باشد فقط چون اکثر امتحانات دانشگاه پیام نور به صورت تستی برگزار می شود، این نمونه سوالات می تواند برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مفید باشد.

قیمت: 6,900 تومان

خرید نمونه سوالات امتحانی پیام نور

خرید سوالات آزمون های پیام نور - سوالات امتحانات دانشگاه پیام نور رشته ی - خرید اینترنتی بانک سوالات آزمون تستی دانشگاه پیام نور - مجموعه ی سوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور




:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی , ,
:: برچسب‌ها: پیام نور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: